Wat kost het als U bij ons een dienst afneemt? Of wel Prijslijst?

Wel heel eenvoudig. Wij werken niet per uur, per persoon, of per stuk.

Het gaat er om dat wij alles in gereedheid moeten brengen, planning,  materialen controleren, inpakken in de auto, er naar toe rijden en de dienst of evenement uitvoeren. Daarom kost een halve dag evenveel als een hele dag. Wij doen ook niet moeilijk als iets uitloopt omdat het zo leuk is. Wij werken met een dagtarief.

Het dagtarief of gedeelte van een dag is EURO 85,- het avondtarief is EURO 100,- na 18:00 uur gaat de avond in. Om 24:00 uur inclusief opruimen is het echt "einde oefening". Wisseling van locatie is ook opnieuw een dagtarief.

Voorbeeld: met carnaval wilt u in drie verschillende  cafés een paal- of vlegelhang-competietie spelen. Er moet drie keer worden opgebouwd en afgebroken, in totaal rijden we vier ritten. Dit kost drie keer het dagtarief.

Voorbeeld: U organiseert een zeskamp, spellendag, sportdag, wielrennen, hardlopen, atletiek, etc. op een terrein met een grote feesttent / consumptietent er op. Het dagtarief is EURO 75.- voor een omroep / muziekinstallatie. Wilt u na afloop het gezellig maken in de feesttent en de geluidsinstallatie verplaatsen naar de tent dan gaat opnieuw een dagtarief in. U bent goedkoper uit als u dat van te voren reserveert, wij leveren dan een extra installatie voor in de tent. 

Wisseling activiteit is opnieuw dagtarief. Voorbeeld: Voor een vrijgezellenfeest wilt u 's-morgens gaan radio-vossenjagen en 's-middags dansen. Dit is twee keer een dagtarief.

Na 24:00 uur stoppen wij er echt mee hoe leuk het ook is. Om 23:30 beginnen wij af te bouwen. Wij moeten ook nog opruimen, naar huis rijden, uitpakken, enz.

We gaan uit van een eerlijk gebruik en organisatie. 

Voorbeelden Wie een dansworkshop voor een aantal groepen organiseert en om 9:00 uur, 10:30 uur, 12:00 uur, 14:30 uur 16:00 steeds een nieuwe groep laat komen en denkt voor één dagtarief klaar te zijn is verkeerd bezig. Één workshop 's-morgens en één 's-middags is normaal. 

Zelfde geldt natuurlijk ook voor een radiovossenjacht.

Bij een dansworkshop zit één CD-rom + boek met lesmateriaal per dagtarief. Het is dus niet nodig om ons drie uur in te huren om in aanmerking te komen voor een gratis CD-ROM.

Autokosten zijn EURO 0,28 per Km. We berekenen de afstand met google-maps en kiezen de kortste route voor een personenauto. Verkeerd rijden, wegafsluiting is voor onze rekening. Voorbeeld. Uw evenement is 25Km vanaf 5251 Vlijmen. We moeten in totaal 50Km rijden dat kost EURO 14,-  

Sommige dingen kunt U zelf ophalen en weer terugbrengen, denk aan een portofoonset, vossenjachtset, magafoon, etc. Prijs wordt nader vastgesteld. Bedenk wel dat U vier keer moet rijden. Retour om te halen, retour om terug te brengen. Een dagtarief, met begeleiding kan soms goedkoper uitvallen.

AFGELASTING: Langer dan een maand van te voren, niks aan de hand. Korter dan een maand van te voren U betaalt de helft. Zijn de voorbereidingen reeds begonnen, 1 á 2 dagen van te voren dan betaalt U het volle tarief. Dit is ook het geval bij slecht weer, U beslist afgelasting vaak op de dag zelf of de avond er voor. Verplaatsing naar een onderdak, b.v. sporthal kan een oplossing zijn om het evenement nog te redden.

U nodigt ons uit voor uw evenement. Wij verwachten goed gastheerschap. Dus ook koffie, thee of fris. (alcohol drinken wij niet). Met lunchtijd een lunchpakket, met avondeten een maaltijd, geen friet-kroket daar hebben wij onze buik al vol van en krijg je snel weer honger op. Wij verwachten enige hulp met opbouwen en met opruimen, laatste wordt nog wel eens vergeten omdat dan alles in rep en roer is bij het opruimen van het evenement. 

Is er elektrische spanning nodig, regel en bedenk dit reeds van te voren. Uit de praktijk blijkt dat dit op het laatst nog geregeld moet worden op de dag zelf en veel tijd mee verloren gaat. Zorg voor voldoende verlengkabels, paddestoelen, etc.  Een aansluiting binnen 15m van onze standplaats is prima.

Meestal werken we met onze geluidsspullen vanuit de mobile studio in de auto. Plan op uw evenemententerrein waar deze auto kan staan. We hebben al een paar keer meegemaakt een mooie staanplaats te hebben gevonden en konden na bij alles uitgepakt en aangesloten alles weer inpakken en de auto verplaatsen. Dit geeft enorm tijdverlies en ergernis en het evenement kan niet op tijd beginnen.

Wij wensen U een plezierig evenement toe en goede samenwerking.

Hoofdpagina